They say every tear has it's reasons

...every smile has it's own season

Hemma från Stockholm igen! Lite shopping och en tur på medelhavsmuséet stod på schemat och ja..det sista gick ju inte så jätte bra precis. Var tvungen att gå ut två gånger för att det snurra som bara den i huvudet och små svarta fläckar började dyka upp här och där. Men det löste sig, jag har fortfarnade huvudvärk, men sängen väntar så jag hoppas det ska gå bra ändå :)

En plånbok och två (rent tekniskt så är det fyra) skivor blev inhandlade och lite sköna minnen kom upp efter att vi först varit inne på Bengans och sen gick och åt hela latin klassen på det stället där jag köpte mat till mig och Martina den där juni dagen för två år sedan :) mys <3

Sen kan jag meddela att jag tydligen vann en signerad T-shirt från New Yorker (signerad av Agnes..). Inte sååå otrevligt inte :)

Imorgon kommer heeela klassen hit och pyntar flak inför fredagen då studenten går av stapeln! Lite jordgubbstårta har tydligen blivit bakat av min kära moder också! (y)
Blir nog toppen.. :)

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer
Postat av: martina

dumma huvudvärk :(

ohno, gick ni diit? vad snuttigt. :) tiden går jävligt fort.. <333

morgondagen blir myspys :D och din mamma är bäst som gör tårta :D

2010-06-02 @ 22:49:51
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0