When the world stops turning

...we will fall anyway

Trots att det gör ont så ska jag låta det vara nu, ska sluta försöka..det är ju ganska tydligt att jag inte längre finns i eran värld

Troligtvis det sista inlägget nu innan Madrid. Packningen är nästan klar och jag är så gott som klar för att åka :) ..eller ja, inte riktigt. Hade varit kul att träffa Evi lite innan och checkat av några saker som vi pratat om förut. Men nu blev det inte så, så jag och Mina får försöka klara oss ändå.
Nerverna börjar iaf smyga sig på..usch. Någonting kommer gå fel, ruskigt fel..jag känner det på mig! En obehaglig känsla..

Idag var jag och familjen i Nora och Lindesberg. Mellan de båda små "städerna" hittade vi ett typ lågprisvaruhus med världens finaste tavlor!! Snacka om att jag ska åka dit när det börjar bli dags att flytta, antingen till stan eller mer norrut. Grejen med tavlorna var att dom inte var särskilt dyra heller..mmmm, give me!!

Innan jag åker vill jag bara lägga in en bild också. Två av dom kommer inte uppträda förrens jag kommer hem, men killen i mitten är med på Allsången under min Madrid tid.. titta åt mig, will ya??



P.S
Glöm inte att kolla bloggen för inlägg från huvudstaden i S..kan komma om jag hittar en dator ;) D.S

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0