Brand new hate

..makin' enemies is good

Då kan man lägga ännu en tisdag till handlingarna. Så även ett matteprov som gick bajs. Annars då? Haha, ne jag skojsa bara;) Men ärligt så kan jag inte klaga på min dag faktiskt. Hålet efter provet var lite nice..först lite fika med agnes, martina och evelina. Sen dissa de förstnämnda för dom skulle fixa studentmössa och ha intervju så jag och evelina gick till bibblan och plugga lite. Efter ett tag fick vi också besök av Mina, trevlans :)
Spanskan sen var..flum. Samma som alltid. Tänk att jag alltid känner mig så dålig på dom lektionerna..hmf. Aja, sen engelska och ah, blev lite talk om gamla minnen med Sofia. Shit vad det var annorlunda förr. Iiiinga bekymer, man kunde bara leva och må bra. Höhö, och så blev jag påmind om att jag haft en Shania Twain period :D men vad liksom? Hon är väl inte såå dålig..njej

HAr fått lite PA gjort också, de engelskafraserna är done:) Ska kanske be Evelina kolla lite på dom och så. Sen funderar jag på om jag ska ta och skicka iväg dom till den där snälla greken..(?) får se, han kanske inte hinner svara, men nog tror jag han gör det. Han sa ju att jag skulle höra av mig om jag behövde mer hjälp :) 
 
Imorgon blire Universitetet. Vet dock inte hur det blir..jag vill höra på en del program, men jag kanske får gå själv. Vill ju inte tvinga människor liksom.. och jo, det känns som om jag gör det. Men aahh, vi får se :)
Sen ska ju mamma iväg på sin tantträff (som jag valt att kalla den:P). Har jag lite tur så blir hon borta ett tag så jag kan kolla Real retur möte mot Lyon på Bernabeu :D I WANT!! Seger satsar vi på..

Aja, nu blir det nog sängen snart..ha d
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0