Den som söker finner sanningen

..så älskar jag dig om och om igen

Today is the day!! Jag är så sjukt nervös kan jag tala om. Jag vill vara där!! hmm..har också kommit på att nån borde ändra reglerna så jag får bestämma vem som vinner ;) Haha, det skulle vara nåt det.
Iaf.. det finns en liten känsla i min mage som inte vill försvinna, en känsla som säger att vi får nöja oss med Timoteij i Oslo :( men självklart hoppas jag att det är en liten känsla som är HELT fel!! ;)

Men ah..nu ska jag ju självklart bjuda på lite annat smått och gott (fast fortfarande från Mello :P) Kan säga för dom som undrar att de länder som kommer representeras i juryn är Ryssland, Grekland, Serbien, Norge, Frankrike och Irland. Sen är det också 5 svenska städer och självklar våra telefonröster.
Sen kommer vi till startordningen..nån kanske har missat den så jag lägger in den ;)

1. Darin - You're out of my life
2. Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar
3. Andreas Johnson - We can work it out
4. Timoteij - Kom
5. Peter Jöback - Hollow
6. Ola - Unstoppable
7. Jessica Andersson - I did it for love
8. Salem Al Fakir - Keep on walking
9. Anna Bergendahl - This is my life
10. Eric Saade - Manboy

Jaha, vad säger ni? Ska vi ta och skicka ettan eller tian?? Jag tycker iaf att det låter som en bra idé :D



Självklar lägger jag in del 2 i artistpresentationen också ;) Kan inte lova att jag inte skriver ett litet inlägg till idag, är så sjukt taggad så det är inte sant!! Haha, ah..

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0