I'll make the headlines

..telling the right lies

Asså, jag är fortfarande inne i nåt lyckorus av nåt slag:)) Helgen och veckan har typ varit bästa ever!! Fredagen började med (efter skolan) att Evelina gick med mig till Sp2B och kollade om en kunde hjälpa mig med PA:t. tur hade jag så hon sa ja:) Så det blir att maila henne och en till typ imorgon eller så, måste få det gjort! Men sen blev det sjukhuset, hämta nyckel på ett hotel och gå runt lite på stan. Sen åkte lämnade jag Evelina ock åkte till mamma som köpte pizza till mig och Mina och efter en liten stund kom också Mina. (y)
Efter maten och lite TV:tittande så drog vi in till stan och genrepet:)) Bäst blev det, roliga människor och en hel del skrik och skratt bidde det. Seeeen, sen hände det grejer;) Jag tjata på Mina att jag var törstig och tyckte att vi skulle gå någonstans för att dricka och hon tjata om att vi skulle ta en snabbis förbi artisthotellet. Jupps, vi slog ihop det och gick in och tog någonting att dricka på artisthotellet :D Haha, och ja..vi blev kvar där i ett par timmar;) Artist efter artist kom in och vips så satt vi i mitten av alla artisterna. Det bästa av allt var nog att jag hade Timo mittemot mig och yeessss, det blev liite ögonkontakt <3

Ja, vi kollade lite film efter innan vi kunde somna;) försökte varva ner lite, och ja..det gick ju som det gick;) Sen blev det tidigt för att gå upp och hjälpa Mina att jobba en stund tills Martina och Agnes kom. Gick runt lite på stan, and then it happend!! En tävling hos Telia med två Andra chansen - biljetter i potten, och ja.. JAG VANN!! Sååå sjukt!! Ett tag började jag fundera på om det var blåsningen eller nåt eftersom de andra inte kunde världens enklaste..hmm
Men men, jag fick biljetterna och Martina hängde med efter att jag fått spendera en stund hemma hos henne:)
När vi sen kommer dit så har självklart radion intervju med MÅNS <3 autograf fick jag och en titt in i hans stora fiiina ögon och ett stort leende (ja, jag vet..alla fick ett stort leende och en titt in i hans stora fina ögon om de ville) men mitt hjärta bankade kan jag lova;) sen efter ett lite missförstånd (?) så fick jag också från halva Pain of Salvation ;D
Showen blev ju inte jätte dålig heller, trots att vi fick sitta med alla Telia-snubbar :D Ah h e r r e g u d

Kommer hem sen och ser att Real har samma poäng som Barcelona = Real i ledning (eftersom de har bättre målskillnad) och denna gången har jag verkligen kollat upp och kollat två ggr;);)
I'm sooo happy :D:D:D:D



En liten bild för att visa min vecka;) Jag vet att jag är damp, men det visste ni väl säkert redan:P
Ett långt inlägg bidde det, men sånt är livet;);)

Nu kan jag lägga mig ner och blunda, och sedan aldrig vakna upp igen <3
Jag kan dö lycklig:))
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

:) telia-folket var galna haha x) men kul var det!

2010-03-07 @ 21:31:38
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0