I'm done

...

Då var det över för det här året. Som vanligt sitter jag helt mållös några minuter efter och funderar på varför jag är svensk och varför jag inte tar första bästa flyg härifrån och kapar alla trådar som kan koppla mig till Sverige och det svenska folket. Som vanligt så funderar jag på exakt varför jag gillar Melodifestivalen när det ändå aldrig blir som jag vill och mina tankar går mot att skita i det helt i framtiden..:(

Men jag tror vi alla vet att det där går över om nån dag. Iaf det där om att jag ska dissa Melodifestivalen. När besvikelsen över att min favorit återigen faller så kommer jag gilla Anna och önska henne all lycka i Oslo. Då kommer jag sitta och hoppas på att Europa gillar henne och hennes låt. Men tills vidare så är jag lite nere..
Men för det ska ju inte ni lida, så jag lägger in vinnaren så ni kan kolla om och om igen



Och inte bara det kommer, det finns ju faktiskt en svensk som gör som jag vill..en svensk som under denna festival har hittat vägen till mitt hjärta..som är sjuuukt bra! Pratade med mamma om vilken som var min favorit schlager, självklart kom Cara Mia och Hope and Glory på tal..med dom är ju liksom inga schlagers. Så istället sa jag att  min favorit faktiskt var Lena Philipsson med Om igen. Tror ni inte att det också är just den som Timo går och gör om och sjunger på eftersnack?? Puss på han liksom! Jag startar härmed kampanjen att sparka ut Anna och låta Timo göra om hennes låt och representera Sweden i Oslo!!!!



Tiils jag har fått igenom det jag vill så får ni nöja er med kvällens tolkning. Och blev den inte just lite bättre med Timo?? Jooooo, jag tror bestämt det ;)

Världens längsta inlägg bidde det, men what the hell..är det dagen D så är det :P
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0