Let's lay down our law

...it's all the same, believe me it's true

Asså, hur lol får man bli?? Hur kan jag ha världens sötaste människa framför mig och ha chansen att få en kram och sedan bara vända och gå därifrån?? Hatar mig själv så sjukt mycket så det är inte sant.. Och sen sänker dom priset på skivan några timmar efter att jag köpt den!!
Aja bäst var han iaf så jag bjussar på en liten bild :)



Och jag vet att jag är sämsta fotografen EVER..men jag hoppas Agnes kompis bjuder på några av sina bilder :))

Annars har dagen varit bra och lite flum, men det gillas alltid ;) Ska gå och sova så det är allt ni får, sorry..
Imorgon blir det iaf utgång med en hel massa flickor (och pojkar??), blir nog lite roligt ändå..var typ tusen år sen jag var ute sist!!

En seger blev det också för Real och självklart var det Ronaldo (x2) och Higuain (x2) som stod för målen.. Sen bytte Real in en ny liten söting..yes, du gissa rätt!! Jag bjuder på en bild ;)



Hur fn kan jag ha missat honom?? Mosquera heter han iaf för dom som ville veta :)

Men som sagt..nu ska jag gå och få lite sömn :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0