Living on the other side

...maybe you should try it sometime

Okej, jag glömde lite i förra inlägget ;) mitt minne är nog det sämsta i världen..

Men men, Eddie och Rabih bildar duo under namnet REbound; R för Rabih, E för Eddie och bound för att dom är bundna till varandra ;D
Första singeln kommer 14 april och heter "Hurricane" :) can't wait!! <3

Har kollat på hemsidan och jag vann inga Adam biljetter :'(
Tycker inte om juryn..jag svarade rätt på alla frågor, men jag hade väl inte nån tillräkligt bra motivering eller nåt. BAJS!! aja, inget att hänga upp sig på, life goes on. MEN, fatta va coolt att vara en av de första som får se honom live i Sverige...

Fick ett litet mail från en människa om Madrid i sommar. Värkar som om allt kommer lösa sig och bli riktigt riktigt bra!! LÄÄÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0