No me without you

..everything about you are so beautiful

Yes, veckan har varit bra flum och mkt kanske pga det underbara fenomenet called Melodifestivalen, men det har inte riktigt kännts som om de verkligen är här..FÖRENS IDAG!!<3<3<3
Schlagerfest på Våghustorget, jupps och en liten fin signering av NEO blidde det också:) Haha, sjukt söt var han..jag kom fram och han började skriva och sedan när jag skulle få den så tittade han på den och sa "Nej men vänta..nu står det ju New och inte Neo, så kan det ju inte vara" så han slängde bort den och skrev en ny:D Så gullig;) Och jag tror inte att jag sett ett sånt stort leende i hela mitt liv förrut, väldigt söt;P



Ja, jag vet att jag är bäst på att ta kort;)

Köpte en skiva också; Absolute Schlager <3 Är det Schlagerfest så är det liksom:P
Ett stort tack till Evelina som stannade ända till halv fem med mig så jag slapp vara själv:) Väldigt snällt! Sen träffade vi ju på Orsa Spelmän också, så hon fick ju en liten bit av kakan;) Haha, även om hon inte såg dom först..

Imorgon blir det lite mer på stan innan Mina slutar, kanske åker till mamma också, får se:)
Ska köpa en sån där termos också, hittade en med texten "Coffe, Choclate and men..all better rich" HAHA, ah..sån ska jag ha!! :P

Det var allt för nu, och ja..jag vet att jag glömt hälften, men men
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0