Tell me where you are

..so I can come and keep you company

Hur sjutton lyckas man vakna halv tolv?? Hur som heslt så gjorde jag det imorse..heeelt sjukt!!
Aja, har inte hänt så mycket idag..brukar inte göra det på söndagar heller så det var ju ingen överraskning precis ;) men jag klagar inte, det är ganska mysigt med lugna söndagar (y)
En sak som dock aldrig är mysigt efter vintern 2010 är att titta ut genom fönstret och se...SNÖ!! Nu får det för sjutton sluta! Det är mars liksom..var det nån som glömde nämna det för vädergudarna eller?? suck

Har iaf kollat runt lite på språkskolor att läsa på och jagvilljagvilljagvill till Madrid..men mitt i sommaren?? I don't know..Madrid är ju ALLTID Madrid liksom. Men samtidigt så har jag hittat den lilla staden Nerja som värkar riktigt mysig och inte lika varm. Shit, måste det vara så svårt att välja?? Hatar det här!! Men men, det blir nog kul och lärorikt när man väl kommer iväg :)

Tänkte försöka ta och se om jag kunde fixa klart engelskan nu. Blir lite nervös när jag ska redovisa nåt när jag har den läraren! Spooky!! Och sen är det ju den här bajs svenskan. När ska man göra klart den då?? Har ju knappt börjat och den ska vara klar på onsdag..men men, Viktoria är inte lika skrämmande :)

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0