When I close my eyes

...I can see the whole world

Inte så super lång dag idag inte. Åkte in och hade lite svenska, och missade helt att det var Lisas födelsedag!! Det var ju lite pinsamt så här i efterhand..men iaf GRATTIS!!
Sen hämtade mamma mig och jag väntade på hennes jobb innan vi kunde hämta morfar från läkaren. Sen bar det av hemmåt och väl hemma fick jag en GLAD överraskning!! REAL GREJERNA HAR KOMMIT!! Ååhh, fatta om jag blev överlycklig!! LYCKORUS!!

Imorgon blir det musikal och latin. Bra kombination där tycker jag :) Ska bara försöka hinna äta nån gång där i mitten..men men, det ska nog ordnas. Ett litet möte med Ilona ska nog lyckas klämmas in också (y)

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0