Would you let go and be torn

...we are the numbers you and I

För alla som är lite intresserade av Eurovision Song Contest så kan jag berätta att det ser ljust ut för Anna så här långt :) I en tävling där man får rösta med samma regler som i själva tävlingen, men nu på den man tror vinner och inte den man tycker är bäst, så ligger hon på första plats med 127 poäng (y) tvåan (Kroatien) har skrapar ihop 105 poäng :) Nu vet ni det också..

Sen kan jag göra en Idol uppdatering :D
Lördag 10:e april     Göteborg
Söndag 18:e april    Karlstad
Lördag 24:e april     Malmö
Söndag 2:a maj       Luleå
Lördag 8:e maj        Stockholm
Där har ni datumen för audition :) Nån som vill söka?? För jag är sjukt taggad på att följa med som kompis (y) Säg bara till and I'll be there!! Sen kommer dom typ göra en stor turné av hela Idol-grejen och komma tillbaka till dessa städer i höst i finalerna, så det blir alltså fler stora arenor i år :)

Det va allt för mig för den här gången (but I'll be back..) ;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0