I wish it could be like it used to

..but you and I don't belong together no more

Jag bara måste få det ur mig..JAG HAR NOG REDAN SETT ODYSSEUS!! Vi kollar på den på latinlektionen och jag känner igen jätte många scener. Frågade mamma om hon visste att vi sett den, men hon kände inte igen den. hmm..jag är nästan helt säker på att jag sett den!

Aja, förutom det så hade jag en sjukt ovärd engelskalektion som tillslut resulterade i tre sidor av samma glosor om och om igen (y)
Efter det var det en halvtimmes spanska innan jag återigen skulle berätta om mitt projektarbete. Helt ärligt såg jag inte vilken nytta jag gjorde. Alla såg uttråkade ut efter den första som gjorde så när jag kom (och jag var sist) så tror jag ingen lyssnade längre. Aja, jag fick frågan, jag sa ja..något gott måste det ju haft med sig? Ja..skit samma

Tänkte försöka plugga lite matte nu, har fyra timmars prov imorgon på allt det som jag inte kan. Inte hjälper det ju att både Lisa och Evelina pratar om att det kommer bli jätte svårt!! Dom är ju liksom sjukt bra! Men jag ska börja tänka positivt..Jag kommer klara det, Jag kommer fixa betyget jag vill ha, det kommer gå bra!

På kvällen sen blir det vårkonsert och det blir förhoppningsvis en rundtur på stan innan med Mina, annars vet i sjutton vad som händer :) 
Är skit ledsen för att det inte blir en tripp till Göteborg! I flera månader nu har jag suttit och försökt hålla koll på om de kommer till Sverige..ja, jag har till och med bett om att dom ska komma till högre makter!! Nu kommer dom alltså till Göteborg och jag kan inte komma, och för att strö lite salt i såren så ber dom på facebook om att så många som möjligt ska komma så det slår rekord i Göteborg :'( 
För den som inte vet vad det är så åker Eurovision Song Contest runt till olika länder och spelar in en Flash Mob Dance som kommer spelas upp i finalen den 29:e maj.  

För att trösta mig själv så lägger jag in en bild på the love



ser han inte ut som en stjärna??
PUSS

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0