Je t'adore

...here's my heart so take it

Det känns som om jag har absolut ingenting att göra..men jag är glad för det :D
Min lilla kändis (?) crush har kommit ut..to bad, jag gillade min lilla hemlis ;) För dom som inte vet så.. ah, det är igentligen inte värt att veta för den är snart över ändå :P

Jag börjar verkligen känna av att slutet är nära. Det står en stor resväska mitt ivägen, en studentmössa ligger på hyllan och tar plats, en studentklänning hänger lite ivägen, studentskor ramlar ur min garderob varje gång jag öppnar den och stressen med Madrid kommer krypande mer och mer!! GAH, kan det bara komma fram till sin slutdestination nu eller?? :)

Eftersom jag är rätt nöjd med headern för nu så får jag ju inte trixa med bilder mer...så jag satte mig och satte ihop lite bilder, hope you like :)



Det bästa med American Idol <3



Det bästa med Real <3



Lite av det bästa som blev kvar <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0