Silence is a scary sound

...I have to ask why

"Good Evening Europe" <3
DET HAR BÖRJAT!! Känslan när det satte igång är obeskrivlig, I love it, i love it, I love it!!
Eurovision Song Contest <3

Igår var det världens sötaste middag med världens sötaste klass!! Kom på hur mycket jag kommer sakna alla! Jag hoppas Evelinas tal comes true så vi träffas om typ 20 år igen..blev många "SKÅL!" och visst kopplade man ihop det med en stor grekisk släkt/familj så nog blev det ett "OOOOOOPA!" haha, åh gull <3
Idag var det en liten mysig middag hemma hos barbro med spanskan och jag fick veta att mitt spanska betyg steg en grad från igår till idag, haha..söti

Fick två fina mail också..
ett från Andreas (körledaren) som ville att vi va med och sjung den 7 juni i aulan för lite lärare och för det skulle vi få en biobiljett!! Självklart ställer man upp..vad gör man inte för världens bästa skola och världens bästa människor?? ;D
det andra var från Viktoria som tyckte mitt tal var bra, men att jag skulle ha med något retoriskt knep och helst nåt bildligt.. hmm, får försöka tänka lite på det. Ett mvg hänger ju lite på det ;)

Ett litet kort på Reals första nya värvning också..söti och gulli <3



Give me time and give me strength,
give me strength to carry on
Give me a bit of hope now, help me through the night

Nu ska jag lyssna på finsk folkmusik ;)
Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: martina

SP3B :)))))))) myspys

oh najs kille! :D

2010-05-25 @ 21:29:31
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0