While I wait for you

...I hope you have some fun

Efter alla tal som människor i klassen haft så börjar jag inse att nästa vecka är den sista med klassen. Jikes vad sorgligt! Hur fn ska jag överleva det här nu då? Och inte kommer jag se några människor längre..eller ah, då har jag en viss person i tankarna som kan jämföras med en viss spansk stad. No more.. :'(

Men jag vet iaf nu lite vad jag ska göra med mitt liv. Viktoria sa att jag absolut inte skulle sluta skriva noveller och liknande och tyckte att jag skulle ta en skrivarkurs. Yes, så det blir nog något sådant. Om jag kommer in på mitt förstahandsval så har jag redan planerat att gå en kurs i att skriva manus så det löser sig nog ;)

Even when the pain is unbearable
I will make it without you


Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

snyft.. men man ska aldrig säga aldrig emma!

skrivarN :)

2010-05-27 @ 19:00:09
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0