You're on your own

...but you are never alone

Sitter och försöker skriva på svenska novellen..går inte jätte bra precis! Har fastnat och den blir sämst!! Hela dagen har varit lite off måste jag erkänna..
Hade bara två svenska lektioner idag (och ah..Markus redovisning gjorde min dag!! Haha :D) Efter skolan gick jag upp på stan och köpte en liten fin stereo :) Den är lite cp ibland, men såååå snygg!! I love it <3 Den är en exakt sådan som jag viljat ha jag vet inte hur länge! Ni vet..en sådan där där man ser skivan snurra runt när man lyssnar ;)

Fick ett mail från facebook om att en ur Friends har accepterat min vänförfrågan gull, inte den underbara utan en annan, men jag menar ingen i Friends är ju särskilt ful!! Nope, snyggelisnygga är dom ;D

Ska inte göra inlägget för långt..svenskan måste göras!! Så jag går direkt in på sak (och dagens låt har inspirerat till just min novell). Och ja jag vet att ni troligtvis skiter i det jag brukar skriva och ingen tittar eller lyssnar på låtarna, men jag rekommenderar verkligen den här! Såå bra

Land nummer 5: Georgien
Artist: Sofia Nizharadze
Låt: Shine

Sofia Nizharadze tog examen från "The Music Academy of Tbilisi State Conservatory" där hennes huvudämnen var piano och sång.
Redan vid 3 års ålder stod hon professionellt på scen och uppträdde för en bred publik. Som 7 åring fick hon dirigenten och kompositören Jansugh Kakhidze som mentor.
Sofia har deltagit i många event, bland annat i en barnkör, sjungit på franska ambassaden vilket ledde till att en journalist vid namn Bernard Pivout fick upp ögonen för henne, medverkat i Romeo och Julia och Notre Dame de Paris. Dessutom har hon sjungit en duet med José Carreras.
Notera också att en av låtskrivarna till den här fantastiska låten är samma som skrev Norges bidrag tillsammans med Kempe!



Du fattar inte hur mycket du betyder för mig!!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0