A dream is going with the deadline

Plugga plugga plugga. Jo, jag vet, plugget borde vara på tentan men saningen är att dagen till ära tillägnats körkortet. Skönt att komma framåt lite. Haha, lite kul var det när min lärare berättade lite historier om när Ia körde med henne ;) Kanske inte ska berätta om det här, Ia kanske inte blir så glad då.. :)

Imorgon blir jag själv med dogsen nästan hela dagen! Dååååå, kära vänner, blir det plugg. På kvällen utlyste de på Lösnummer en som kunde gå på Örebrogalan och sedan skriva om det, lite sugen men känner att det får kvitta. Ska ju upp tidigt på fredag och in till skolan :( Måste kolla också så inte Ia blir jätte ledsen om jag sover hos Mina på fredag. Blir ju skönt att slippa gå upp så tidigt som jag måste göra om jag är hemma. Kul att vara hos Mina också :) MEN, jag måste nog försöka köpa en mössa innan lördag ändå. Ska man träffa de utröstade idolerna och Andreas Carlsson så vill man ju inte se ut som en köttebulle med mosad potatis liksom! höhö, stackars Mina som får stå ut med mig ;D höhö

Fick sms från Mina att min sötigull spelade på tian. Lite synd om mig tycker jag ändå som inte uppdaterat så jag har tian :'( Liksom ååhh. Får snart abstinens eller nåt om jag inte får se dom snart!! GAAAAAAHHH!!! Jag dör snart på riktigt. Nu. Snart.

Sen vill jag inte ens kommentera på programledarna till Melodifestivalen 2011. Vill dom att jag ska sluta älska den här tävlingen eller? Men som sagt, inga kommentarer.

Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: martina

hahaha jag såg nyss vilka som ska vara programledare x) kuuuul!

2010-11-17 @ 21:18:04
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0