A moment in time

Eftersom jag ska till Mina imorgon och har en massa annat att göra innan så tar jag det här nu...

Imorgon är det två år sedan. Två långa år sen ett liv släcktes. Ett ljus brann ut. Ett litet hål i hjärtat blev större. En tår sakta rann ner för kinden tätt följt av en, två, tre till.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte blir som förra gången vi var på minneslunden. Då kunde jag iaf åka hem och bryta ihop, imorgon ska jag ju hem till Mina. Känns lite sådär att sitta där och gråta när vi ska ha filmkväll och allt. Jobbigt kommer det dock vara, inga tvivel på det..

R.I.P forever Linda


So walk me through
back through the fields
oh take me home
back to the fields
erase the dream
rewrite the scene
if there's a god
than god only knows
what we should know
on with the show

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0