I'm a freak

Goddagens chokladens! :)

Vad har dagen bestått av dagen till ära? Jo, städning! Lite lagom kul sådär men det måste ju göras och när mormor inte kan göra det själv hoppar jag så klart in och gör det för en liten penning ;) Perfekt för min spargris som fylls inför sommaren och förhoppningsvis Madrid :) Problemet jag hade igår kommer förhoppningsvis lösa sig. Jag var bara väldigt nere just då, men efter att Olle gjorde så sjukt bra ifrån sig (han borde göra fler Coldplay låtar!!) och jag har tänkt lite så mår jag bättre. Mamma verkar inte tycka att det är världens enda heller och det gäller väl helt enkelt bara att kontakta någon och se vad jag ska göra. Kanske ska se också om det finns någon hjälp eller nåt. Funderar iaf att prata med studievägledaren och kolla vad det finns för kurser till sen som jag kan läsa där det inte är övergripande att läsa i böckerna! Som sagt, jag tror det löser sig :)

Såg att Martina skulle se Harry Potter idag och Mina var och såg den förra veckan. JAG VILL OCKSÅ SE DEN!! Verkar ju så sjukt bra liksom. Narnia kommer ju på juldagen också (tror det var då, Ia pratade om det iaf...) och nog längtar man väl till att få se Ben Barnes på duken igen ;) Funderar på att köpa Dorian Grey bara för han spelar huvudrollen ;P
Funderar också på den 7:e. Antingen om någon vill följa med och se en film med mig eller om jag skiter i det och sparar pengar istället. Vet inte alls hur jag ska göra. Jag vill ju liksom gå på bio för det är så himla åh, men jag skulle verkligen behöva spara. Nån som vill följa med? Film spelar inte så jätte stor roll så länge det inte är skräck eller nåt.. ;)

Till sist måste jag bara lägga upp den här bilden. Jag fattade ju inte när jag såg den första gången att det var Andreas son, William, som var modell. Tydligen hans första riktiga modell uppdrag! Och så är ju bilden så himla cool så jag vill ju bara kasta mig in i boken!!! Typ NU! :D:D:D



Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

harry potter var jättebra :D

2010-11-27 @ 18:40:31
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0