Storm and rain

Hur orkar man gå i skolan? En bra fråga som jag inte kan svara på så det är igentligen ingen idé att fråga. Ser iaf lite emot fredag då Andreas kommer till Marieberg. Gissa vem som kommer vara där med sin bok för att få den signerad. Joooo, jag (och bästa Mina!) 

Åkte in till universitetet imorse (eller, jag skulle vara där 10, men för det får jag åka ganska tidigt...) och gjorde lite grupparbete. Innan jag åkte tänkta jag att vi lugnt skulle bli klara med allt inför redovisningen imorgon, men så bidde det ju självklart inte. Vi ska tydligen träffas imorgon klockan 10 också och ha jobbat på de delar vi delade upp. Såååå, igentligen borde jag kanske jobba på det, men hur mycket orkar jag det nu liksom? Ska läsa ett kapitel i boken också. Önskar lite att jag gjorde som Katrina och skrev en egen uppsats istället för grupparbetet. hmm. Träna inför tentan ska göras också. Eh, det får skjutas upp lite. Typ.

Intervju med fyra från Svenska Kammarorkestern har hunnits med också. Gick helt okej, förutom att jag var tvungen att fota också. Min karriär som fotograf blir inte långvarig kan jag lova ;) Faaast det vore ju lite coolt att vara fotograf och det var lite kul att ta bilder. Men nej, nu ska jag sluta drömma och öppna ögonen för verkligheten!

Och det gäller angående allt!!

Lite möte med Lösnummer sen, webbmöte stod på schemat. Lite prat om vad som ska vara på hemsidan den närmaste tiden. Är lite sugen på att recensera en julshow som kören har. Måste bara kolla i kalendern så jag kan och komma över det faktum att jag är urusel på att recensera. Aja. Artikeln till tidningen är iaf inne och Emma skrev att det kommer bli ett "kalasbra" uppslag så jag väljer att tro henne. Hon visade mig bilderna och de var verkligen kanonfina! Tror på Emma, hon är trevlig och super snäll :)

Till slut har jag bara en fråga. Är det någon som vill följa med till Åhlens nästa onsdag? Måste anmäla ganska omgående så säga till! :)

Och jag hatar serier där folk dör och blir skadade!
Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: martina

vad händer på åhlens? :) och ja, jag såg att du hade en kamrat redan.. men är nyfiken ^^



vilken serie? ;o

2010-11-15 @ 20:24:07
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

det är premiär för hela gallerian och eftersom jag är medlem i Åhléns så blev jag inbjuden att få komma :)



Rizzoli and Isles (något sånt heter det) Det var så sjukt jobbigt, jag skaka typ flera minuter efter :'(

2010-11-15 @ 20:38:48
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0