"...unless you tell me what's going on"

Nä, nu får det banne mig vara slut på att gå upp halv 6 på morgonen! Jag pallar inte tröttheten. Seriöst. Nu blev det ju lite bättre i och med att jag fick mig en ny körlärare som det verkar som jag ska ha tills kortet är taget. Lite skönt, för det kändes mycket bättre den här gången. Kul också att en sak som jag gjorde med andra läraren som tydligen var fel då var rätt nu, haha ;) Så kan det gå.

Fick tillbaka tentan och tydligen var det inte det resultatet jag fått på mailen. Gick ju sådär kan jag säga och jag ser inte fram emot nästa tillfälle om jag säger så. Tydligen var det väldigt många som är i samma sits så det är ju skönt. I'm not alone :) En liten tanke som virvlar runt i huvudet är att bara skita i allt och hoppa av, men då måste jag betala tillbaka till csn vilket inte känns så kulit. Får tänka på det till våren, men å andra sidan så pratade jag med en tjej som läser c-kursen och hon sa att det bara va att hålla ut för det blir bättre sen. Vi får se helt enkelt :)

Var på Marieberg förut och såg en skylt att idolerna kommer 20 november. Hoppas att nån bra är där som man kan träffa :) höhö, eller nåt...
Såg också att nya Poplife kommit ut eller snart kommer ut och det är en stor artikel om Andreas Carlsson och hans nya bok. Den skulle man vilja ha :) 

 

Nu ska jag kolla klart på den underbart roliga filmen 17 again,
Goodnigh and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0