Only a second in life

Okej, alla som gillar Backyard Babies kan nu få sig ett leende på läpparna, speciellt om man diggar sångaren Nicke Borg. Han ska nämligen vara med i Melodifestivalen med låten "Leaving Home". Snacka om två totalt olika artister som avslöjats på samma vacka. Rosa mot Svart. Längtar redan :D



Trots att jag vaknade halv fem imorse eftersom jag glömt att ställa om den klockan (satte dock på telefonen innan jag hoppade in i duschen och insåg mitt misstag så jag kunde gå och lägga mig en timmer till...) så känner jag mig inte överdrivet trött. Halkan gick helt okej, blev godkänd. Skönt att ha den avklarad, hoppas jag snart får klart stadskörningen så jag kan boka tid för uppkörning sen :)
Kollade på studentmailen och såg att jag blev godkänd på tentan också. Jikes vad jag har varit orolig! Men, klarade den gjorde jag, nån där uppe måste ha gett mig lite tur. Tackar för det :)

Efter julmusten i måndags på Alfredos så kände jag att jag var tvungen att käka lite pepparkakor och ballerina pepparkaka. Nu vill jag ha jul imorgon! höhö, eftersom jag får vänta lite så får ni en bild på livets goda så länge :)

 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0