We will never be anything but loud

Innan nåt annat måste jag berätta; Babsan ska vara med i Melodifestivalen med låten "Ge mig en spanjor"!! haha, jag bara älskar titeln på låten. Tyskland nästa eller? ;)

Gårdagen var bra. Föreläsningen okej, mötet var låååångt med helt okej (kanske av en speciell anledning som egentligen var bajs men ändå...) och mat och fotbollen med flickorna var inget annat än trevligt. Fick ju julmust också till maten!! :D:D:D Jag tror det blev vinst för ösk också, men jag gick lite tidigare så helt säker är jag ju inte. Som sagt; bra dag.

Idag blir det återigen skola och sen drar jag till mammas jobb och efter det bio med Ia. Vi skulle kolla på ugglorna men den gick inte då så det fick bli The last airbender med han som spelar Jasper i Twilight istället. Blir nog bra det med :) Undrar bara om den är i 3D? Det stod det på hemsidan men den kosta typ inget extra och hur får man glasögon om den är det? Frågor, frågor, frågor men inga svar :(

Ska ta och åka till stan nu. APA! Jag har ju inte lagt in Maroon 5 låtarna på mp3n!! :(((( aja, jag får försöka överleva iaf...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

2-1 blev det till slut ^^

2010-11-02 @ 11:57:10
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

oj! ofta båda lagen hann göra mål? jag var ju bara borta 10 minuter! haha, aja :)

2010-11-03 @ 06:27:20
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0