And so the story goes

Okej, bara för jag vet att ni älskar mig när jag spelar nörd så blir det nu ett helt inlägg där jag bara är....nördig?

Okej, först ut; Idol. Tema till de två första veckorna är klara! På fredag ska de sjunga en låt som representerar dem själva och nästa vecka en låt av den artist som inspirerat dem mest. Låter som att det kan bli riktigt bra med andra ord :D Men vad ska de sjunga för låtar på fredag då? Jo så här ser det ut;
1. Jay Smith - White Wedding (Billy Idol)
2. Andreas Weise - For once in my life (Frank Sinatra)
3. Linda Varg - You oughta know (Alanis Morissette)
4. Daniel Norberg - Who says (John Mayer)
5. Elin Blom - Hang with me (Robyn)
6. Olle Hedberg - Talking about a revolution (Tracy Chapman)
7. Sassa Bodensjö - Dear mr. president (P!nk)
8. Linnea Henriksson - Crazy (Gnarles Barkley)
9. Geir Rönning - Need you now (Lady Antebellum)
10. Alice Hagenbrant - If it makes you happy (Sheryl Crow)
11. Minnah Karlsson - Holding out for a hero (Bonnie Tyler)



Idol klart, låt oss gå vidare till Melodifestivalen ;) De fyra första bidragen är klara!!!!!!!! Lasse Stefanz med låten "En blick och något händer", Pernilla Andersson med låten "Desperados", Swingfly med låten "Me and my drum" och så veteranen Linda Bengtzing med låten "E de fel på mig". Yes, så ser det ut än så länge men jag lovar att uppdatera så fort jag hör nåt mer :D:D:D



Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: agnes

daniel och alice håller man ju på ;)

2010-10-08 @ 11:52:48
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: emma

haha, daniel OH JAAAAA!! Alice kan dock bytas ut mot Olle <3 ;D

2010-10-08 @ 17:28:52
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0