Colourful sky

...filled with light

Jag ska sluta vara mig själv och låtsas som ingenting! Liksom nej jag såg inte en av lärarkandidaterna som varit på Karro och är jätte gullig idag på Universitetet. Och nej jag såg inte en viss fotbollsälskande människa. Och nej jag fick inte mail från en speciell person. suck. Och neeeeeej, jag drömde inte om Ramos och Higuain inatt och tyckte dom var super söta som alltid. suck.suck.suck. Nä, nu ska jag sluta vara som jag är och bli lite mer...normal. höhö

De senaste dagarna har tillbringats i biblioteket på Universitetet och jobbat på med PM. Går sådär kan jag lova, men förhoppningsvis löser vi det imorgon. Vore guld om jag kunde få arslet ur vagnen och börja med pluggandet till tentan också. Aja, det får vänta ett litet tag till för nu blire film!! :D:D:D



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0