Goodmorning my angel

Vaken och inte så taggad är vad jag är. Eftersom jag lovat mamma att städa köket den här veckan så har det varit min första prioritering nu på morgonen och jag är äääntligen klar! Det är sjukt tråkigt att städa om nån undrade..

Sitter nu och väntar på att katalogerna från Avista ska komma, det var nån som skulle ringa och få vägbeskrivning. Stackars människa, han/hon kommer aldrig hitta hit om jag ska visa vägen! Ajaaa, det där ordnar sig..kanske ger luren till mamma ;) Kanske hänger på till Maxi och handlar också och håller tummarna att priserna på filmerna fortfarande är nedsatta :D:D:D

..och nu ska jag försöka plugga lite också, snart iaf
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0