Min engel

Och så var det bara femton kvar. Ja, webbjokrar alltså. Finalen som hålls på tv närmar sig med storm steg! Den 8 november (dagen innan Adams konsert) ska det avgöras :)

Har läst ännu mer i New Moon boken och måste säga att jag helt glömt hur bra den är! Filmen är en av favoriterna, men den är ju inget upp mot boken liksom. Funderar dock på att sluta läsa nu för snart lämnar hon Jacob för Edward och då blir jag så ledsen. Jacob är ju liksom världens sötaste! <3

Efter föreläsningen blev det bestämt att jag och Katrina ska gå och se "Framily" imorgon på Bio Roxy. Lite kul eftersom regissören ska vara där och efter filmen kommer skådespelarna vara med över skype. Trevlans värre. Filmen verkar okej också så det ska nog bli bra det där :) Coolt att det är svenskar som gjort filmen också..



Ikväll blire Idol och 90-tal, funfunfun
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0