Round and Round

Sitter på mammas jobb och gör absolut ingenting. Det är alltid kul :) Väntar på att klockan ska gå så jag kan ta en buss upp på stan där jag tänkte göra gatorna farliga när jag har körlektion. SE UPP!! ;D
Efter lektionen ska jag träffa Mina, hon skulle på nån jobbmässa så vi får la se om hon är klar på den då eller om jag ska träffa henne där..tror hennes mormor skulle bjuda oss på lunch också <3 haha så gullig. Sen ska vi träffa Barbro på Karro, åh att få åka tillbaka till Karro..I miss it!! Lite prat om när vi ska komma och prata om hur det är att åka på språkresa ska det allt bil. Taggad? Oh jaaaaaa :D:D::D

Ikväll blir det kval för mitt (och Minas!!) älskade Spanien! Vi pratade om att gå och kolla på matchen på puben, men jag får se hur Mina har planerat. Tror inte jag kan se matchen annars...har iaf laddat upp med Ramoströjan idag så nu får hon banne mig hänga på! O'Learys eller Pitchers...det är frågan ;)

Ojjjjjjs, nu får jag ta och springa till bussen så jag inte missar den!!

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0