There's no me without you

Tro inte att hjärtat slår fortare för att du är i närheten...

Nu har jag Melodifestivalen feber!! Igår natt drömde jag att cirkusen var igång och Sanna Nielsen sjöng sin låt, ihop med Måns!! Deras framträdande var riktigt bra, scenen var helt otrolig och låten var helt okej :) Sen inatt drömde jag att Arvingarna skulle vara med med en låt som hetter "I'll be there for you" och efter ett tag ändrades det så jag var med istället med den låten och vann hela skiten! Haha, ojojoj. Att drömmen sen gick över till Olle i idol och vi var bästisar som var påväg till att bli nåt mer ska vi inte ens prata om. Helt sjukt vad man drömmer alltås..

Föreläsningen idag kändes lite...udda. Färeläsaren påminde jätte mycket om en kändis som jag inte kom på vem det var och sen pratade han om "om jag säger att det ligger papper där så är det inte sant om det inte ligger papper där, även om jag får alla er att bli övertygade om att det ligger papper där". Ett tag började jag undra om jag gick filosofi eller film! Men men, lite kul var det iaf, jag var inte påväg att somna som jag hållt på att göra tidigare ;) höhö
Efter den roliga föreläsningen åkte jag upp på stan och luncha med agnes och martina. trevlans! :D Vi gick och hämtade biljetterna tills nästa vecka också (y) var ap längesen jag var på fotboll!! Och då förlorade dom :( hoppas jag inte ger otur, speciellt inte om dom skulle förlora ikväll som jag hörde dom var påväg att göra..
På mötet sen var typ alla jätte trötta och jag hade sol i ögonen (tack för människan som läste mina tankar och drog för gardinerna när jag är så puckad och inte frågar om det själv!!). Lite roligt var det med vissa förslag och så, men annars som vanligt :) Fick ett mail när jag kom hem från en tjej som hade lite hand om Hjalmar om att jag kunde få komma och göra en artikel om Svenska Kammarorkestern och så. Inte så pjåkigt, kul när människor kommer ihåg en, då gjorde man ju förhoppningsvis ett gott intryck liksom :D

Nu äre snart dags för Hollywoodfruarna, och jag äääääälskar Hollywoodfruarna! :D Efter Grey's är det banne mig bland det bästa på TV ;D

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

men nu står det 1-1 hörredu :) nära 2-1!

jag läste hjalmar-texten, bra skrivet du! :)

2010-10-25 @ 20:52:34
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

ja, så dom fick ju ett poäng, visst är dom säkra på tredje platsen nu? :D

hihi, tackar tackar..fast jag fick lite hjälp med recensionen, men om du läste artikeln så var det all me :)

2010-10-26 @ 19:44:57
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: martina

njae, inte helt säkra, men typ :D haha. hehe okej, jag har läst båda :) (Y)

2010-10-26 @ 20:42:57
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0