"Tyst, så ingen hör dig..."

Okej, nu har jag tänkt och lite fått det bekräftat. Allt är bara i mitt huvud!! Men så är det ju ganska ofta igentligen. Det sitter i huvudet och inte i hjärtat. Så, nu är allt packat och satt på ett plan bort och jag har glömt att jag var lite cp ;)

Körlektionen idag gick pisspisspiss. Har en dålig kördag idag helt enkelt. Jag skulle byta fil innan rondellen och såg inte bilen som låg i dödavinkeln så det var nästan så det sa pang där. Min lärare skrek iaf. Tackar gudarna att den andra bilen hade bättre koll på mig än jag hade på den!
Har i övrigt inte gjort så mycket idag..Min första recension är upplagd på nätet, lösnummers hemsida! Men ah, lite konstigt blev det för jag har nämligen inte skrivit hälften av det som står, men ändå står det bara mitt namn ;) hahaha, ah lite kul det där.

Imorgon blir det först lite plugg med gruppen och sen Hjalmar för hela slanten. Får nog sitta uppe halva natten också och skriva klart artikeln som ska in snarast. Recensionen sen får nog skrivas på torsdagen, för annars får jag aldrig någon sömn och då orkar jag aldrig till seminariet på torsdag! Hoppas jag hinner med att träffa flickorna också, var längsen vi verkligen träffades och inte bara sprang in i varandra utanför conventum ;) Trevligt med andra ord..

Nu ska jag börja vara nervös eftersom jag inte har nån aning om vad jag ska fråga imorgon!!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0