Dreaming a dream is easy

...living it is hard

Tittar nu på Upp för tredje gången på...ah, några dagar. Riktigt riktigt bra film...blir bättre ju mer man analyserar och sånt grejs också.
På tal om bra film så kollade jag klart på hela Sagan om Ringen triologin igår :) Ruuuskigt bra!!! Det var typ år och dar sen jag såg den sist och om jag säger så här, min syn har ändrats en aning sedan sist jag kollade! Bland annat så var jag inne i min Orlando Bloom period då och fullkomligt avgudade Legolas och tyckte att han var med ap lite i sista filmen. Nu när jag så den så var han ju med jätte mycket i den filmen också! Inget att gråta över inte ;)

Imorgon ska jag tydligen vara inne vid universitetet vid 9 för att träffa mina gruppmedlemmar. Bajs. Måste gå upp när jag planerade en sovmorgon :( Fast lite skönt är det iförsig...nu vet jag ju att uppgiften blir gjord. Var lite orolig ett tag om hur vi skulle lösa hela problemet med att vi inte skulle hinna träffas.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0