How high can we climb

...before we fall down

Yesbox, en helrenovering av bloggen blev det. Blev nöjd för tillfället men om några veckor kan jag lova att jag tröttnat och hittar på nåt nytt ;)

Glömde ju förut att berätta det viktigaste av allt; TVÅ BILJETTER TILL ADAM LAMBERT ÄR NU INKÖPTA!! :D:D:D Mina skulle följa med, väldens bästa tjej <3 Hon har hört en låt med människan men följer med ändå! Så super snäll..!!

Funderar på om jag börjar bli sjuk eller nåt. Min mage hungrar ihjäl trots att jag försöker äta, samtidigt som jag mår illa och mitt huvud inte mår så bra. Usch...jag vill inte bli sjuk! Kan man inte bara må bra jämt? Vore så mycket enklare då...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

hoppas du mår bättre snart! och ja allt vore ju så mycket enklare om man mådde bra hela tiden..

2010-09-23 @ 20:30:12
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0