Once in a lullaby

...I heard them talk about us

Förlåt för dålig uppdatering, men i förrgår valde min dator att dissa bloggen totalt och igår var jag inte ett dugg på blogg humör. sorry. Idag är det annorlunda, idag verkar både jag och datorn vara blogg sugna :D

Orkar dock inte ta allt som hänt i helgen, vi blickar framåt istället :)
Idag ska jag in till universitetet för att först ha ett litet gruppmöte om vårt PM, det är sjukt svårt att veta vad man ska skriva kan jag lova! Efter det är det möte på Lösnummer som gäller. Mitt första möte och första gången jag ska träffa alla. Har träffat några, men långt ifrån alla. Liiiite nervöst är det allt, men det ska nog ordna sig. Det jag oroar mig för mest idag är bussen! Jag ska åka 721 och gå av på ett ställe jag aldrig hört talas om förut..hmm, kanske går av lite tidigare och går en extra bit istället, få se..allt beror på vem som kör bussen ;)

Imorgon såg jag precis att jag blir borta heeela dagen!! Först körlektion, sen PM-handledning, sen en evighetsväntan i stan eller nånstans innan det är dags att dela ut tidningar. Hade helt och fullt glömt att jag anmälde mig till det där, men så är det. Får hoppas att mamma inte planerade nåt tills då..

Goodnight and Goodbye  

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0