Someone like you and all you know and how you speak

...you know that I could use somebody

Asså, på ett sätt bara älskar jag min PM grupp! Det är otroligt skönt att ha Katrina där, börjar ärligt fundera på om en del av våra hjärnor är synkade! Helt sjukt. Men, det blir ju lite jobbigt för Anthon i gruppen. Han blev ganska starkt nedröstad vad gäller film! Stackars. Men så är det. Blev efter många om och men National Treasure som får vara basen i PMet, kan nog bli bra om jag bara hittar den. Annars då? Joo, det rullar på :)

Imorgon ska mamma jobba typ hela dagen med...ja jag vet inte, men det skulle vara ett lotteri och hon skulle delta åt mig och vinna ett ljus (y) I love ljus <3 ..eller inte alla ljus..fina ljus <3
Ia och jag ska försöka ta oss ut mot Marieberg eftersom jag dels behöver filmen jag nämnde ovan, men också det (förhoppningsvis) sista till rummet. Trevlans.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0