We would write own story

...there's something in your voice that makes me believe you

Snart klar och ska åka in till stan. Blir lite lunch köp på Rosalies innan jag åker ut till universitetet för att först göra typ inget, kanske läsa lite medans jag äter (hoppas inte jag kommer mitt i maten så det är fullt överallt!) Sen står ett litet infomöte hos Lösnummer på schemat och efter det en föreläsning om Diskursanalys. Tänk att det finns så många olika sätt att analysera på. Heeelt otroligt! Men men, efter allt det här så tar jag bussen upp på stan och tar en fika med bästa Mina innan mamma kommer och hämtar. Trevligt alltså.

Dagen började ju inte så dåligt heller. Visst, jag blev väckt klockan 7 för att gå ner och fixa stallet men det är liksom sånt man får leva med. Det jag menar med att den inte började så dåligt är för att Ryan Tedder strömmar ur högtalaren på datorn och jag hittade världens gulligaste klipp på Higuain. Funderade på att lägga upp det, men han pratar spanska så alla kanske inte skulle förstå varför det var så gulligt. Så ah, ni får helt enkelt leva i vetskapen av att jag sett ett gulligt klipp med Higuain. Inte så pjåkig information det inte ;) 

Nä oj vad klockan springer iväg..
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0