Counting the days and the nights

Tjenaaaaaaa

OJ, vad trött jag är just nu! Mamma och jag har fixat i hagen idag så ryggen har fått stå ut med en smula. Skönt att ha det gjort nu iaf, imorgon är det dags att börja harva så vi kan fixa gräset sen. Bor jag på landet? Yesbox alright! ;)

Min recension går framåt vill jag lova. Ska bara skriva det sista så är den redo att skicka in. Känner att det kanske inte är jätte bråttom eftersom det är helg och dessutom Valborg. Den kommer nog ändå inte upp förrens tidigast måndag så det är nog lugnt. Fast man vet aldrig, ibland går det snabbt!! Aja, ska nog få in den innan John Blund infinner sig någon gång om x antal timmar :)
Nästa bio och nästa recension har jag planerat in till nästa torsdag. Thor blire då, hoppas bara Mina kan då. Om det är någon annan som känner sig jätte sugen på att se den så säg bara till. Som Mina själv brukar säga: Ju fler det är ju roligare är det :D



Måste bara säga att jag är sjukt imponerad av Natalie Portman. Hur många filmer är hon liksom inte med i nu vår/sommat 2011? Jag får det iaf till fyra och det tycker jag är mycket! Om någon nu undrar varför jag tar upp det här så är det självklart för att Thor är en av dessa filmer. Tänkte försöka se åtminstone en utav de andra tre :)

Nu ska jag vila upp mig inför jobbet som väntar imorgon. Mat tror jag det blir också :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0