Have a little faith

Tjenaaaaaaaaaaaaaa

Börjar väl som jag brukar numera, det var ett tag sen nu. Fredag och första april är det idag om någon missat det. Jag tycker inte om första april...man läser bara saker man gillar och sen är det inte ens sant :( Till exempel skrev Poplight att Danny ska köra och dansa bakom Saade i ESC. Det eftersom dansarna måste kunna sjunga, något vi kunnat läsa tidigare. Hur stor är sannolikheten att det skulle vara sant då? Inte så jätte.
Däremot är Higuain tillbaka och uttagen att spela nästa match. Inget skämt!! Hur otroligt skönt är inte det?? Jätte!! Då måste han ju kunna vara med på El Clasico när jag ska få se killarna :D:D:D

Mina ringde förut och frågade om jag vill jobba imorgon. Eh, YES PLEASE!! :D Ska hjälpa till vid någon schacktävling. Nice. På kvällen sen ska jag på SMASK också. Kan inte bli bättre..nästan. Ska bara prata med Mina igen och kolla om hon har lust att käka en smula med mig efter tävlingen, innan SMASK. Hon brukar inte vara så svår att få med så. Dessutom måste vi ju ta ikapp att vi inte lunchade i måndags :)



Börjar bli lite orolig för att bo här i Örebro också. Så hemskt det som hänt med utbytesstudenten. Kan det sluta hända saker här nu eller? Ingen går ju säker snart... :(

Nu ska jag återgå till lyssning av ESC-bidragen och plugga :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0