I throw my hands up in the air sometimes

Tjenaaaaaaaaa

Äntligen fick jag min sovmorgon till nio efter att jag somnat om efter mammas väckning vid åtta. Blev jag mer utvilad för det? Nix. Fortfarande lika trött som jag alltid är ;)

Idag ska jag träffa Katrina och Beatrice igen. Samma tid, samma kanal om ni vill vågar och kan. haha, nä kanske inte... Men vi ska iaf fortsätta med våra planer på uppsatsen och eventuellt börja skriva PM. Blir nog bra det där skulle jag tro. Ni vet ju min ståndpunkt; bara jag får analysera scenen där Pippin sjunger så är jag glad :D

Recensionen av Water for Elephants skickades in igår också. Glömde dock korrekturläsa den innan så den innehåller några småfel sådär, men det rättas nog som det brukar. Nästa gång får jag inte glömma!! SKa sätta en lapp på datorn eller nåt... SUCK. Nästa recension är ju snart förresten. Bio imorgon med flickorna små och sen blire en recension. Nästa sen kommer inom bara någon vecka. Red Riding Hood och Thor står på listan. Sen är det bara Pirates så har jag gjort alla mina filmer :) GREAT! Åh, om man fick fortsätta nästa termin också. Har baske mig kommit på att jag älskar att recensera filmer! Gärna fler gånger :)
När jag ändå är igång och pratar om Lösnummer så kan jag avslöja en liten grej till. Ser ut som att jag får ta hand om Hjalmar i år också :) Fick en pressrelease därifrån som jag skickade till Emma och resultatet blev att jag blev uppskriven på det. Återigen GREAT!! Hoppas det är sådan där recensionsgrej också så man får se showen. Det är banne mig lättare än att bara skriva om det och ställa en massa frågor.. Men det är kul det med :)

Eftersom det inte blev någon uppdatering på varken ESC eller Real igår så kommer det lite snabbt här.
ESC: Saade tillhör en av favoriterna i hela Europa, men det kanske inte är någon överraskning. Säger ändå som Justin Bieber, Never Say Never. Eric kanske inte ens tar sig till final, favoriter har fallit förr (även om jag tror starkt på honom!!). Sen börjar Eurovisionweeks på lördag. Repetionerna drar igång och de med en rad presskonferenser. Mycket trevligt på gång med andra ord :D
Real: Ikväll är det tredje El Clasico på raden. Matchen går av stapeln på Bernabeu. Både Higuain och Ramos kommer befinna sig på plats. Om H kommer vara på planen eller inte har jag ännu ingen aning om, men jag tycker att han borde få komma in om det skulle behövas efter den match han spelade mot Valencia. Ja, men vi får se..det finns ju ett antal otroligt bra spelare i det laget så. Matchen visas på TV3 så det är bara att bänka sig framför soffan OCH den här gången tänkte jag faktiskt komma ihåg att ta på min tröja, halsduken och lägga fram flaggan. Det är fansen som måste göra första målet, Ramos sa det själv! haha..

Nu ska jag...göra något annat ;)
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0