if a song would describe my life

Helt sjukt egentligen. Har börjat skriva lite på Scenisk Produktion arbetet och har fått en sida av fyra klart. Har också börjat skriva lite smått på Star Studies grejen samt börjat läst på en av uppsatserna. Den uppsatsen har verkligen väckt mitt intresse! Den handlar om att man kan höra genre i början av filmen genom ljudet. Mycket av det hon har skrivit tror jag banne mig vi kan använda oss av i vår uppsats, eftersom vi ska gå in på filmmusiken. Hon tar upp två nöcker som jag verkligen skulle vilja kasta mig in i. Att jag vill köpa den litteratur vi kan använda till vår uppsats istället för att bara fjärrlåna är väl ett bra tecken? Känns som att vi verkligen har valt rätt och nu börjar jag till och med fundera på om jag inte vill göra något om det här även i C-uppsatsen sen :D

Nu är det mat! Kände bara att jag var tvungen att få ur mig det...
Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0