It's a new generation

Tjenaaaaaaaa

Måndagmorgon skulle man kunna säga att det är, för det är det ;) PMet är inskickat och klart. Det var ett tag igår som jag trodde att vi aldrig skulle få in det, men vi lyckades! Lite stolt är jag allt över oss :D

Ska snart göra mig klar för att åka in på föreläsning om hur man skriver en uppsats. Är typ en introduktion till delkursen också. Såg just gruppindelningarna och drar återigen en lättad suck när jag ser att Katrina är i min grupp. Förhoppningsvis lyckas Beatrice byta också så hon hamnar i vår grupp. Vi tre vill ju liksom skriva ihop! Får se om man får det. Dom rekommenderar liksom att man ska vara två och inte själv, då borde det väl funka med tre också? Vi är ju redan inne på ämne liksom...aja, blir nog bra :)

Den där grejen jag pratade om är (återigen) en ny blogg. Den här gången har jag varit jobbigt och gjort en blogg där jag endast skriver om film och sånt som jag relaterar till det. Vill tillägga att det bara är för att jag ska kunna skriva lite sånt också utan att trötta ut er ;) Får se hur länge den håller innan jag lägger ner, haha. Ah, men nu vet ni...eller ni kanske vill ha addressen också? Here it is:

www.imholdingonyourrope.blogspot.com

om någon skulle vara intresserad :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0