It's the name of the song

Tjenaaaaaaaa

Hemma efter en dag full av...saker. Min mormor har legat hela påsken och mått dåligt så när hon hade feber igår kväll bestämde vi att åka in till sjukhuset med henne idag. Sen imorse ringde morfar och hade jätte ont i hjärtat. Ambulansen kom och hämtade honom och jag och mamma räknade i stort bort våran biodag. Det visade sig dock att mormor inte hade feber i morse längre så hon fick stanna hemma, men har legat och inte mått på topp. Får se om hon måste in imorgon eller hur det blir. Får se om morfar får komma hem imorgon eller inte. Får se om det blir någon spanska för mig imorgon eller inte.
Ja, det blev iaf en film för mig och mamma på SF. Och OJ va bra den var!! Rekommenderar den starkt!! Ska skriva ihop en recension nu och den lär bli positiv vill jag lova. Undrar var Oscarsnomineringen till den tog vägen. Den var så sjukt känslosam och djup och helt...SJUKT bra!! Om du ser den och någonsin haft ett djur kommer känslorna ha svårt att hålla sig inne.. så fin <3



Har inte så mycket mer att säga..kanske skulle skrivit något innan jag åkte in på bion för nu är jag helt uppe i hur bra filmen var! :D Hoppas ni haft en super dag...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0