Let me blow your mind tonight

Jag har bajs mycket att göra, men jag slänger in ett inlägg ändå. Ska försöka göra mig lite klar och åka in till universitetet och sätta mig där och plugga en stund. Ibland kan det vara lättare att plugga där tycker jag :) Tack vare bästaste Martina har jag nu fått lite nya låtar också, SUPER! TACK!! :D:D:D

Sista lektionen i Scenisk Produktion väntar senare :'( Så tråkigt juuu, vad ska jag göra sen? Vill inte sluta den kursen för den är typ jäääätte bra.. Hmm, aja, jag visste ju att den skulle ta slut tidigare. Mer info kommer om det går att kolla på vår utställning som vi ska göra iordning idag (y) BRA.

Måste bara berätta en liten sak som värmer i hjärtat. Emma läste min artikel/recension av SMASK och tyckte den var helt okej, och det inte var så mycket att ändra. Sen sa hon igen att jag utvecklas i mitt skrivande. Det ger självförtroendet en skjuts på vägen :)
Artikeln finns för övrigt på Lösnummers hemsida nu om någon vill läsa :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

hihi :D

2011-04-06 @ 15:36:39
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0