Love is just a little thing

Tjenaaaaaaaaaaaaaa

Väger upp för mina långa inlägg som kommer ibland med ett kort..

Måndag och början på en ny vecka. Har varit inne i stan och träffat Katrina för lite prat om PMet. Tycker vi kom lite framåt iaf, nu börjar vi förstå vad det är vi ska göra, haha :D Men det ska nog lösa sig tillslut..

Har skrivit klart artikeln om SMASK och skickat in den. Tror det blir lite plugg nu, måste läsa in mig på dom här nedrans teorierna. Inget roligare än så är jag rädd :)

...och en blick, eller rättare sagt avsaknaden från en blick från båda håll, gör att jag lägger ner alla förväntningar som byggts upp. Hoppet, dock, lever än...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0