Nevermind, I'll find someone like you

Tjenaaaaaaaaaaaa

Pratade just lite granna med Maya, som jag träffade i Madrid. Hon befinner sig tydligen i Madrid just nu och ujujuj vad jag skulle vilja vara där jag med! Det är något med det stället asså..kan dock inte beskriva vad. Sen såg jag bilder på Andreas blogg från Zurich och där såg det ju inte helt fel ut heller!! En semester skulle med andra ord inte sitta helt fel nu. Komma bort från allt jobb och bara försöka glömma det som komma skall...

Mamma är hemma. Hon tog semester nu dagarna innan påsk, och sen är hon ju ledig över påsk också. Nice liksom. Eller? Nu får jag ju inte kolla på lunchshowen! :( Hur ska jag överleva? Ingen aning alls...





(bilderna är hämtade från TV3s hemsida...)

Om jag skulle göra klart dagens plugg, fixa lite varmvatten och göra mig klar till spanskan ikväll kanske? Låter som en bra plan..

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0