Sing it out for the ones that'll hate your guts

Tjenaaaaaaaaaa

Vill bara berätta att jag hade en så fin dröm inatt. Jag missade matchen, precis som jag kommer göra, och Real vann!! 5-1 blev det och mr H stod för två av målen. Vore så fint om det skulle inträffa i det verkliga livet..Samtidigt som jag vill se när H gör mål första gången efter skadan. MEN om vi gör så här då..Real vinner ikväll med typ 1-0 och så vinner de med 5-1 när jag tittar, typ på onsdag. Det vore väl inte helt fel? Vore ju så gött om de skulle vinna minst en utav de fyra "El Clasico" liksom. OCH eftersom jag inte tittar kanske de gör det redan ikväll :D



..även kallad Mr Perfect i vissa kretsar

Annars idag har jag varit själv större delen. Mamma är i Fellingsbro på möte så jag har fått hålla ställningarna här hemma så att säga. Stallet klart och nu skulle jag plugga en smula. Har börjat läsa texten om Star Studies och tänkte även försöka mig på att skriva klart referatet om Kandahar så jag kan skicka in det och kunna stryka en sak från listan.
SEN har jag gjort en upptäckt. Red Riding Hood kommer vara så sjukt bra så ojojoj. Varför? Jo, för den har premiär den 20:e. Vet att det kanske är lite...vad det nu heter...men nummer 20 har visat sig vara bra förrut. Tänk på det..jag föddes den 20:e, så även Ben Barnes. H har nummer 20 på tröjan och jag klarade körkortsteorin på dator 2 (som är replace för 20 när talen inte går så högt...). Många mer saker har hänt vill jag lova som ligger till grund för mitt antagande. 20 + Emma = en bra match :) OJOJOJ, kom just på att Real nog vinner på onsdag då..det är ju den 20:e :D:D:D

En annan sak som gjorts idag är att skaffa sig Spotify Premium. Tänkte att det var lika bra nu när de ska ändra för den gratis verisionen. Jag kommer ju aldrig överleva om jag bara ska få lyssna 10 timmar i veckan och absolut inte om man bara får lyssna på en låt fem gånger! Så, nu kan jag lyssna på musik huuuuur mycket jag vill :D

Nu får ni för tillfället återgå till vettigare saker än läsa min blogg i utbyte att ni snart kommer tillbaka ;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

ojojoj (Y) premium, guld! :))

2011-04-16 @ 15:18:54
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0