Try to say something that matters

Jag är så...fridfull. Ja, så kan jag nog bäst beskriva känslan jag har. Jag menar, jag är ju inte överlycklig men samtidigt är jag lång ifrån ledsen. Varför? Jo, Real spelade lika igår! Bästa resultatet mot Barca sen jag började följa dom :) Tre matchar kvar mot rivalerna nu och jag förstår att det är för mycket begärt att de inte skulle förlora en endaste av de matcherna. Hoppas ju dock fortfarande på på onsdag..och då kanske H får lite speltid också. Vet inte om det var att de inte vågade skicka upp honom på planen för att det var så stor match och allt sånt där eller varför han inte spelade..Han kanske hade lite ont :( Nä det tror jag inte, de vågade nog bara inte skicka upp honom ifall han skulle bli skadad igen. De håller nog bara på sin kuuung (eller en utav dom, vill nog påstå att Ronaldo är kung han också efter gårdagen!)

Har varit i stallet hela förmiddagen och flyttat på häcken där hösilaget ligger i hagen plus fyllt på med nytt hösilage. Ulrika kom förbi med Sally och Alba också för att leka vilket ledde till att Bamse gömde sig i traktorn eftersom han är så rädd för Alba och Max hade super kul eftersom han och Sally älskar att leka med varandra (för de som inte fattat det så är Sally och Alba hundar!). Haha, Max och Sally är så sjukt gulliga ihop <3

Nä ni...plugga var det jag skulle förgylla dagarna med fram till onsdag, eller? Mjo, så det kanske är bäst jag fortsätter med det då. Vill så gärna duscha, för jag tycker inte om att sitta oduschad efter att jag varit i stallet. Fyfyfy. Hoppas det hunnit bli lite varmvatten nu bara...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0