What about our life

Plugg, plugg och sen lite plugg. Yes, så ser det ut. Har tagit mig igenom yttligare ett kapitel i boken jag och Katrina lånade. Börjar känna att jag kanske får ihop det vi ska ha iaf. Bara det är ju en tumme upp :)
Nu på förmiddagen har jag också torkat av och dammsugit lite i bilen. Mormor order, så det var ju bara att göra. Baksätet ser fortfarande ut som skit, men eftersom jag har både en och två saker att göra just nu så får det vänta tills i påsk. Då har ju förhoppningsvis marken släppt lite också så vi kan tvätta bilarna helt och fullt. Great!

Fick mail om hur det gick på min omtenta som jag har hållt på med ett bra tag nu. 8,5 poäng fick jag och Godkänt var 9 poäng. Hur sur blir jag inte? En halv poäng från att kunna lägga den här sketna tentan bakom mig. Men nej, det är väl bara att göra om den återigen. Något positivt är iaf att jag måste lära mig mer och mer om jag nästan blev godkänt på en tenta dom gjort om till sånt jag inte pluggat på.. (y) Börjar iaf äntligen kännas som att jag kanske kan klara den där tentan någon gång :)
Har börjat plugga inför Europeisk film också och jag tackar gudarna för Katrina alltså. Har kollat lite på hennes tenta och förstår faktiskt! Helt sjukt att jag först läser en text på engelska i litteraturen och fattar nada (då ska det läggas till att jag läst den mer än en gång..), men bara att läsa det Katrina skrivit på svenska om texten så fattar jag. Det känns ju bra iaf :)

Nu till roligare saker, nämligen Saade uppdatering. Det är nämligen helt klart nu att glaset är kvar i Tyskland. Det har hållts på mycket fram och tillbaka, men nu är det alltså klart. Lösningen blev att buren ska stå på en matta så det går lätt att ta ut och in den. Det är ju nämligen bara 45 sekunder mellan varje bidrag, så det blir att skynda sig på där :) Dessutom ska de tydligen ha en ny visuell effekt som ska lyfta numret, längtar så sjukt mycket till dom avslöjar vad denna effekt är :D:D:D



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0