Break the record

Nästan direkt jag kom till jobbet gick jag in på Reals hemsida. Uppladdningen inför söndagens match mot Barcelona har börjat! Till min glädje är Higuain i full gång med träningen och kanske kanske kan jag hoppas på minst ett inhopp på söndag. Till min glädje såg jag också att matchen visas på TV4Sport. GULD! Eftersom den börjar vid tio så får jag säker titta också för jag tror mamma då har gått och sussat sött eftersom hon ska jobba på måndag. Lite meant to be att de spelar så sent söndagen efter att jag slutat. Nästan som om de väntade på att jag skulle sluta så jag kunde kolla. Ååååhh <3

Lite tråkigt är ju dock att min kära Ramos är skadad. Jag hoppas det hela inte leder till en operation. Just nu verkade det som att det inte skulle behöva bli så, men förut skrev dom att det kunde bli möjligt. Plutte. Jag som nyss fått tillbaka den andra efter skada...Puss på dom iaf. Och jag håller alla mina tummar att Ramos snart är frisk och tillbaka på planen.



Goodnight and Goodbye





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0