Don't let this be goodbye

Jag insåg just hur dålig jag har blivit på att blogga på sista tiden. Känns lite hackigt, ena dagen bloggar jag en hel massa för att i andra inte slänga upp ett enda inlägg. Fy mig! Kommer därför här ett innan jag sussar i sängen och taggar inför morgondagen när det är skola once again. Har ju pratat om och om igen om hur laddad jag är, men nu börjar det bli lite nervöst. Eller nervöst laddad. Aja, det är som det är. Det hade dock känts mycket bättre om mitt hår inte var så bajskort och min lugg inte gick vid typ halva pannan. Jag hatar att vara nyklippt. Tycker aldrig det blir något bra då, ändå fortsätter jag att gå till samma frisör hela tiden. "Skyll dig själv!" blir mina ord till mig själv. Men men, det växer väl snart ut hoppas jag ;)

Idag var vi uppe i Nora på marken. Såååå mysigt. Köpte strumpor (är inte det typ ett måste på marknader?), nougat, ett bälte med Reals logga på samt två armband. På ena armbandet står det Emma och på det andra R.Madrid. Lyckat måste jag säga, känner mig ganska nöjd. Yesbox. Inga ringar dock, tänkte beställa det på den där sidan jag hittade som jag visade en massa ifrån. Så fina liksom. En ring jag nyss köpte från Ellos är dock lite krånglig. Mitt finger svullnar liksom av det! Inte så lyckat kanske, men eftersom jag gillar den så mycket så åker den på iaf ;)





Svullo!!

Till sist vill jag bara säga ett stort Grattis till Agnes som fyller 20 idag! Hurra Hurra Hurra :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0